Newsletter Link

48 Fans Online

Cb?

l_9782abc57213e3f49ec7283324ef8c38.jpg

Hey is dat Chris Brwn? or a wanna b

Posted by M3e2hA

Comments

BuH He LooKz SoOo MuCh LiKe HiM!! He iZ WaY fLy!!!!!

--
YuP,i SaiD iT! :-D

who ever has to question if thats him aint a true fan my oppionion hate it or love it

WHO EVA POSTED DAT YALL STUPID. BECAUSE DAT IS HIM UNLESS HE GOT A TWIN BUT I NEVA HEARD ANYTHING ABOUT A TWIN.

--
P.S. DIS IS CB"s WIFEY 4 SHO
AND 4 ALL YALL WHO DONT KNOW.

That is chris
--
Da skata girl-

dat gotta b cb if it aint he look just like him
--
mz brown

cant yall see that is chris in the flesh

datz a cute pic but i think it is him but if it aint he sho do look like him!!!!!!!

I CAN TELL THAT IS CHRIS BROWN FROM A MILE AWAY!!!
LOL:)
--
HOLLA @ YA GURL ~MISS BREZZY~

Thats finally him. Damn she think every boy look like chris but they dont. But finally there he is. He makes me speachless

--
I’m the epitome of this demonstration
I got the remedy
Ya feelin me
So why is you haten my anatomy? :()

DATS HIM 4 SURE