Newsletter Link

25 Fans Online

Oh My Chris!!!

Chris no shirt.jpg

A picture of Chris with no shirt taken by me at Bow Wow's Price of Fame Concert....Bronx,NY.....May 19th 2007

Comments

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!! CUTE

sexy pic of him

sexy pic of him

SEXY HONZIE AND SCRUMDIDDLYUMPTUOUS TO THE LAST BITE!!! WUV'N IT BABEZ

--
sInCeReLy Chris's Cinderella 4 Eva Eva Eh Eh

...ummmmmmmmmm....he's just soooo fione i just want to cuddle up with him for a long time and let him hold me tight....i just want to eat he up 'cause he looks soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo delicious...........damn................he's sooooooooo DAMN SEXY!!!!!

--
hoopz

IF I WAS THERE, I WOULDA JUMP ON YOU BY NOW!

i wanted 2 go but i couldnt i was on punishment

Dizzamn I want CHRIS!!!!

--
sInCeReLy Chris's !<@y!@

i would have done tha same thang.he iz soooooooooo sexy it aint even funny....who wouldnt want him?

he is sooo fine!!! he is my husband!!!!!!! i won this contest where i got 2 tlk 2 him and meet him!!!!!! he said if i was older he'd date me! i passed out in front of him!!!!!!!! i luv him!!!!!