Newsletter Link

52 Fans Online
Chris Chat room

<embed src="http://web.splashcast.net/go/skin/PVRA6364PC/sz/wide" wmode="Transparent" width="380" height="416" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" /><table width="380" border="0" cellspacing="0" cellpadding="4"><tr><td><a href="http://web.splashcast.net/add/?code=PVRA6364PC" target="_blank">Add Chris Brown to your page</a></td></tr></table>

Comments

hey boo!!!!
u think all these chics sayin that theyre ur biggest fan?
well u aint seen nothin yet. IM ur biggest fan baby!! none of thi[ose other gurls can compare 2 this

hey boo!!!!
u think all these chics sayin that theyre ur biggest fan?
well u aint seen nothin yet. IM ur biggest fan baby!! none of thi[ose other gurls can compare 2 this

hey boo!!!!
u think all these chics sayin that theyre ur biggest fan?
well u aint seen nothin yet. IM ur biggest fan baby!! none of thi[ose other gurls can compare 2 this

--
hey i am single flirting,and hot chris i love u

HI, CHRIS ILOVE YOU SO MUCH IWISH I CAN MEET YOU ONE DAY

--
MZ.BROWN!!!

HI, CHRIS ILOVE YOU SO MUCH IWISH I CAN MEET YOU ONE DAY

--
MZ.BROWN!!!

HI, CHRIS ILOVE YOU SO MUCH IWISH I CAN MEET YOU ONE DAY

--
MZ.BROWN!!!

Hi chris u are cute and i am your biggest fan!!!!!!!!!!!!!!
--
takia tylr

Hi chris u are cute and i am your biggest fan!!!!!!!!!!!!!!
--
takia tylr

Hi chris u are cute and i am your biggest fan!!!!!!!!!!!!!!
--
takia tylr

Hey Chris. Just wanted to tell you that I met your cousin Nick. You two are very alike in your personalities. He's really nice and is like the big brother I've never had. You should be proud of him, and tell him that I said Hi.

--
Taisia Johnson:)

HAY CHRIS UR SO HOT I REALLY LIKE THAT WAY U SING I REALLY LUV UR LIPS DAMN U GOT ME TWISTED BABY BOY WELL I SEEN U AT A CONCERT WITH BEYONCE U CAME TO AUSTRALIA BRISBANE DAMN U SO FINE WRITE BACK PLZ PLZ PLZ

--
Jasmine
Hey Chris just stoping by to say hi and show some love and to tell you how cute you are if you get a chance to read my comment please write me back...

HAY CHRIS...i guess you really busy,well it`s definitly worth the wait. Firstly wen u cumin back to South Africa? It was heartbreaking knownin u here but cudnt meet. NEXT TYm!!! i have to take my hat off 4 you Chris. u HAVE EARNED MY RESPECT!!!

--
MRS. BROWN ...

LOL chris have no time to reply he's so Busy

chris are still doin myspace page?because i tried to add you to one of my friends and yo didn't reply yet!

Hey was up was at the concert last nite it was poppin i can't stand to be at performances with a bunch of groupies but if it was like a few ppl it would be great but no i refuse i still have a head ach from those girls wow ... i think you should have on of those reality shows were you have to find true love that would be a show to watch 1 love ur girl... Imani

i don't reely get that chat room and them damn b****s is nasty as hell

hey u guys on

sorry i dont know what it is all about either and i been on here for a month.

this chat room is so unfamiliar, im new can someone explain to me whatz up?

Na it ain't like you gotta sign up you just go in and make up a screen name. It be crazy sometimes cuz people act crazy and all these fake dudes up in there actin like Chris. There was like two Chris's in there and we were like omg there are two Chris's?? lol it was funny but sometimes its dead in there

--
~Yanna aka Precious~~La yu chris!!~~
Girl if I put your number in my phone
I hope that it's the right oooone
Girl If I did then
I'm goin in tonight hon
It could mean a looooot for me
I think I done hit the looooottery, baby yeah
Think I hit the lottery

If its not hott then I'm not joining...so do it be poppin or just a waste of signing up??

--
♥♥Hugz and Ki$$3$♥♥
You @!n't On My L3v3l So @d!o$
MUSIC IS HIS(CHRIS) WIFE...EVERYTHING ELSE IS HIS MISTRESS!!!
IT GOTTA BE ILLEGAL 2 BE THIS DAMN FLYII... ARREST ME NOW!
STOP ME NOW I'M EMBARRASSING THESE BXTCHES! FLYiiER TH@N TH3 @V3R@GE! YESSSSSSI

Do u get updates on here?? or do u just chat?? cuz i'm not familiar with diz chat room....i'm not a member so can any of u tell me wat it's like?? thanx =)

--
~*~Sometimes You Don't Realize What You've Done, Until You've Seen The Damage~*~

That chat room be crazy

--
~Yanna aka Precious~~La yu chris!!~~
Girl if I put your number in my phone
I hope that it's the right oooone
Girl If I did then
I'm goin in tonight hon
It could mean a looooot for me
I think I done hit the looooottery, baby yeah
Think I hit the lot

damn chris is so f***in fine~!!!!!!!!~~~~~!!!!!!

HEy WASs GoOd

--
*LOVe ALWAyS JACkiE*

iM NEW TO THe CHAt ROoM...bUT HOPe TO GET To TALk
--
*LOVe ALWAyS JACkiE*

hi, wuz up

hi, wuz up