Newsletter Link

14 Fans Online
~*~+:Beauty and the Nerd:+~*~

**Monica was a beautiful, talented, popular girl at Jefferson High, not to mention she was the head cheer leader of the varsity team with ur obvious stereotypical football player boyfriend. and Chris? Chris on the other hand was a straight NERD. he dressed like one, was the nerdyst skool mascot, acted like one, breathed like one, talked like one, and had EVERY detail of one...i mean the wardrobe..tight pants rolled up, knee high socks with the plaid shirt that is the definition of fitted, suspenders, the bifocal glasses that ur eyebrows n cheeks n c thru, the faded hair cut that he looks like he did himself…DAMN! and all u can feel is pity for him because of how everyone treats him! copy his homework, steal his lunch money, play monkey in the middle with his books, trip him, even pull pranks on him..he was just a mess…
well…it was senior year and everything had been the same since 9th grade during 6th period…the cheerleaders had practice, the football players did the same and chris? Well..chris was the cheer mascot so would just sit on the bleechers and watch both practices and was always there wen help was needed…**

CHEERLEADERS: knock em down! Roll around! Come on defense work! *practicing moves with it*
*ALL THE FOOTBALL PLAYERS STOP TO WATCH THEIR FAVORITE PART OF MONICA GOING INTO A BASKET TOSS TOE TOUCH BECAUSE HER SKIRT FLIES UP*

FOOTBALL PLAYERS: wooooo!!!!!! damn monica!!!!! u got cakes girl!!!!!! lemme c u fly up one more time…i dont think you got up quite high enuf~ *messing wit her just to see it again*

AARON[monicas boyfriend who is captain of the football team]: *yelling* a niggas shut the f*** up dont b talkn to monica like that yall stupid?? *says low key*that’s my b****..
*THEY ALL LAUGH AS THE CHEERLEADERS CONTINUE TO PRACTICE*

MONICA: ok grls go ahead and take a break b bak in 5min *all the grls take a water break so the football players decide to do the same*

AARON: a waterboy!!!!!*talking to chris who was on the bleechers* bring us some gatorade! we thirsty lil nigga!

CHRIS: ok im coming…

ONE OF THE FOOTBALL PLAYERS: ok im coming! *imitating chris in a girly voice*

MONICA: nigga shut up he didnt even sound like that so leave him alone….n wtf yall getting water for yall aint did s*** this whole time *getting frustrated because of how theyre always treating chris*

THE SAME FBP: a trick u got one more time to b cutin in this grown man biniss n ima f--- *aaron stops him b4 he says anything else*
AARON: don’t even trip man, ima handle her ass later…*grabs her ass* literally my nigga u feel me
*THEY ALL START LAUGHING*

CHRIS: here go your gatorade

AARON: thanx fag u only 5 min late..

CHRIS: im sry, the tub of gatorade in the frige wasnt cold enuf so i had to put some ice --*cutting off chris*

AARON: just shut the f*** up don’t know body care lil nigga

MONICA: *not liking the way the still treat chris so comes up next to him n whispers in his ear* just think of that as a thank u…youll have to excuse him hes on his period this YEAR *both monica n chris start to laugh*

MARVIN[Aarons best friend]: wut the f*** yall over there whisperin n s***

MONICA: dont trip LIL NIGGA

MARVIN: man wutever can we just get bak to practice b4 yo grl get on my nerves too

AARON: yeah lets go…*yelling to the whole team* iight everybody on the field lets go! *then turns to give monica the look that only she knew and knew it wasnt a good one b4 running back on the field as monica looks bak at him then turns away giving chris back her attention*

CHRIS: *nervously saying to monica because of his crush on her since middle school* thank you…

MONICA: hahahah dont even worry about it hun, i got ur bak *gives him a smile that made him put on a cool aid smile as she walkd away to get back to practice*

CHRIS: *saying to himself* she called me hun…*BAM!!!!*

*a football player “accidentally” rams into him while trying to catch the ball*

********************************************************************************************************************************************
tell me wut u think so far!

コメント

HELL NO!
Aaron has lost his damn mind!
run it

What??!! Aaron is really crazy!! I hope the kids don't get hurt!! Plz run it love it!!!!!!!!!

O hxllz no....this dude really is Pyscho....
wtf...why would u wanna kill her children....Aaron is so heartless ugh!!!!
And then this b**** Jazmine over there laughing and ish...she got some nerve....
Chris need to walk in a minute or somethyn....
Can Aaron and Jazmine die already?!?!?!

└►RUN IT◄┘

--
Mz.Nu-Nu

O HELL NOOO. PLEASE TELL ME HE DID NOT SAY RUSSIAN ROULETTE! RUN IT!

run it
UGH!!! I'm sick of them two !!!!!! JUST KILL THEM!!!!!!! (I mean Aaron and Jasmine)

JASMINE ND AARON IZ CRAZI!!! I HOPE DA TWINS DON'T END UP SHOOTIN DEY SELVES! :( CHRIS NEED 2 HURRY ND SAVE HIS WIFE ND CHILDREN B4 IT'S TOO LATE!!!!!!!!!!!!!.......... RUN IT!!!!!!!!!!

he is damn son of a b*tch!
and jasmine well she's the sperm her mama shoulda swallowed!!!!
please dnt let any of them get hurt!!
aaron and his hoe need to die!!!
SOOO ADDICTED!!!
RUN IT RUN IT RUN IT RUN IT!!!
:D

AHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! RUN IT!!!!!!!!!!!!!!!!

Run it please!!!!! LOVE ur story!!!!!!

Whew imma have to kill his old jailbird ass....
Run it ma!

i likess!!!! run itt

i like breezyonthedome's idea!

OOO OOO OOO I WANNA PLAY!!!
I got a better way to play though
everyone stand in a line at the wall
now will the children please go sit down
all the married moms (mo) go with the kids
ok, now if you still standing turn and face the wall
now lets see how many times i have to pull the trigga until a piece of steel is in yalls asses
whose first, aaron or jasmine?
smh insensitive ass bastard killin kids
and the hoe laughin
swear to god
HELL is too good enough for them
run it

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!
OH s***!!!!

wow...run it

oh s*** aaron is a crazy a**hole....why the innocent kids.........i forgot how old they r...i hope they r not 5........bcuz if so...they aint the brightest 5yr olds......but plz just dont kill the kids ............wth is mo gonna do

OHHH HELL NAW SHE NEEDS TO DO SOME s*** BEFORE HER KIDS WIND UP DYING SHE WIND UP AARONS SLAVE N CHRIS WIND UP JASMINE SLAVE RUN IT GURL

OHHH HELL NAW SHE NEEDS TO DO SOME s*** BEFORE HER KIDS WIND UP DYING SHE WIND UP AARONS SLAVE N CHRIS WIND UP JASMINE SLAVE RUN IT GURL

CHAPTER 62

Jordan: mommy, uncle aaron and aunty jasmine took me and sister to mcdonalds after school and i got a happy meal toy! look! *he held up his 'transformers' toy to monica for her to see, but she still couldnt believe what she was seeing in her own home, in her own childrens bedroom*

Monica: *addressing aaron and jasmine* how did you get in here..

Aaron: *getting off of jades bed, walking towards monica* baby, you learn a lot in prison..if it werent for you and little Christopher i wouldnt know how to break in locks, break hearts...break heads..

Monica: *trying to stand firm and not back up, knowing her children were still in the room with these two crazy people, but as aaron started walking closer to her she looked down, unable to keep eye contact with him*

Jade: mommy, how come uncle aaron called you baby?? isnt that daddy's special word to call you?

Jordan: no, daddys special word for mommy is honey..

Jade: nu-uhhh

Jordan: yeah huhhh...huh mommy..

Jade: no, mommy, im right huh..

*the two went back and fourth and monica couldnt do anything but put her head down un able to keep eye contact with aaron who was getting closer and closer to her, now in almost her personal space. He stopped directly in front of her and put one arm on the door frame where monica was standing, resting against it, leaning in to talk talk to her a little closer to her face, but she kept her eye to the ground*

Aaron: *whispers* miss me??

Monica: *the sound of his voice made chills run up her spine and the hairs on her arm stand up, giving her full on goosebumps* why are u here...

Aaron: why am i here? *fake chuckles* im here to get my girl back, why? u dont want me here?? im doing it for us babe..

Monica: aaron im married and i have children, even if i didnt there would never be an "us" again..

Aaron: yeah i know your married.. *picks up her left hand with his free hand and looks at her wedding ring* thats beautiful...did that dead man walking buy that for you??? *he took the ring off of her finger and observed it a little closer.* this really means something to you huh? *monica nodded her head in silence, still looking down* hmm..so lemme get this straight..you and chris are married, *turns around and points to the kids who are still on the bed going at it while jasmine watched between them and aaron and monica* made those...beautiful little angels, and r a family.

Monica: *nodded her head* yup..

Aaron: and this ring means that you will always love eachother..

Monica: yes..

Aaron: hmm.. till death do you part?? *he put emphasis on that last phrase enough for her to get the hint that he was up to something*

Monica: *out of love and protection of her family, looked him straight in his eyes and said with all seriousness and firmness* u will not hurt my family..

Aaron: i wont??

Monica: i wont allow you to

Aaron: dont worry im not gonna hurt em.. *he turned around with a fake smile and looked at the kids who were now jumping on their bed, then in a split second he turned around and upper cutted monica in her face, then grabbed the back of her head to keep her from flying all the way backward from the impact of the hit. He grabbed her face with the hand that was up against the door frame, and still had his other hand on the back of her head* ..im gonna kill em.. so we can have a new start

Monica: *looked over towards the beds, behind aaron, to make sure the kids didnt have to see that..at the corner of her eye she noticed jasmine staring at her giggling, because she saw the hit*

Aaron: now see i would kill that little son of a b*tch Chris first, but ima let jasmine handle his a**..and your a**? hahah, your a** is mine.. *he let go of her face with tension and turned around towards the kids*

Monica: stop jumping on your bed please.. *the kids did one last jumping both landing on their buts to sit down*

Aaron: *walked over back towards jades bed* uncle aaron is gonna try a little something with you guys ok?

Jordan: what is it uncle aaron??

Monica: *before aaron could start talking again* he is NOT your uncle..

Aaron: *looked at her with fury the back to the kids* we're gonna play a game..

Jade and Jordan: ooooh! okay okay! can i go first?!!

Aaron: sure but we have to play in the living room okay??

Jade: okay *the kids got up and ran to the living room. When they got there they sat down on the floor with jasmine sitting directly behind the both of them to make sure they didnt move*

Jordan: what game is it uncle--- *he stopped himself remembering what his mother just told him*

Aaron: only you and your sister can play this game okay? Uncle Aarons way of playing only involves 2 players..

Jade: okay! but what game is it??

Aaron: its called...*pulls out a pistol from his back pocket* ...russian roulette...
*************************
comment//run it???

run it gul

ugh!! Aaron or Jazmine kidnapped the twins....

OMFG....Aaron and Jazmine UGH!!!
They got some nerve....they need to die already!!!!
Mo need to shoot the both of them, and she need to call Chris ASAP!!!

└►RUN IT◄┘

--
Mz.Nu-Nu

hecks 2 dA naw! run ti!!!!

run it

Run it ma!

Run it please

omg omg omg omg omg omg. OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RUN IT!!!!!!!!!!!!!!

Monica and Chris need to start teaching them kids who they go home with.
SHi'dd. Aint they know tht if it aint yo mama or dayddy, gramma or granpaa, tht yuu aint supposedd to go home with them !!
ANdd Aaronn,,,damnnnnnn. !! I wonder whts gunaa happenn.

Monica and Chris need to start teaching them kids who they go home with.
SHi'dd. Aint they know tht if it aint yo mama or dayddy, gramma or granpaa, tht yuu aint supposedd to go home with them !!
ANdd Aaronn,,,damnnnnnn. !! I wonder whts gunaa happenn.

OMFG.....wtf???
Aaron and Jasmine????
*speechless* i just want them dead thats all
Muthaf***rs......why are they after things they cant have????
Mo should kill them...how the f**** did they get their house key???
*so f*****n pissed off*

RUN IT! RUN IT!

OHH HELL NAW THEM PPL GOT MAD NERVE SHE SHOULDA TOOK CHRIS WIT HER KILLED THEM b****ES ONCE N FOR ALL RUN IT RUN IT RUN IT