Newsletter Link

33 Fans Online

New York City, NY

Date / Time: Dic 21 2007
Venue: Madison Square Garden
Location: New York City, NY
Notes:

The Chris Brown and Bow Wow Holiday Tour
“VENUE MAY BE SUBJECT TO CHANGE”

Comentarios

Votación: 
5

The concert was madd nice. Espcally wit all the special guests. But when Chris came out omg i almost fainted. And when he did take you down i was about to go crazy. He is so fine-omg!!!

--
[*2 CUTE 4 U*]

Votación: 
5

y0 ii wnt 2 tht concert n iit was mad hype.....the seatz ii had was on tha floor iin dha chaiirz n iit was mad klose......wen Chris diid take u down ii almost faiinted.......ii was kryiin mad hard....iif ii kuld ii wuld defiinetlii go bak 2 dat concert .....ii luv u chris u my husband 4 liife...

i'VE CHECK THE FANCLUB WEBSiTE AND THEY PUT UP NEW PiCTURES...AND THEY HAVE UP THE M&G iN THE TOWNS THAT WAS AFTA NEW YORK....iM MAD B/C WE'VE BEEN WAiTiN FOR ALMOST A MONTH FOR THEM...i HOPE THEY DiDN'T GET DELETED!

How much longer do we have to wait for our picture with Chris?

Votación: 
5

i love the part when Chris breezy sang take u down and he was on that circle thing!!! he looked so good!!

Votación: 
5

i want my damn pic from tha show but n e ways i enjoyed myself shyt got my moneys worth tha haters wuz priceless tho

Votación: 
5

O.M.G THE CONCERT WAS SO CRAZY .WHY IN THE WORLD I THOUGHT CB WAS COMING ON BUT INSTEAD LIL MA-MA CAME ON I HAD CRIED FOR KNOW REASON,THE REASON WHY I THOUGHT HE ON WAS COMING ON BECAUSE ON THE SCREEN TV THEY HAD HIM TALKING ABOUT SOME BODY WINNING THE FORD THING AND IT WAS EXCLUSIVE,ANYWAY CHRIS BROWN Iz SO GOOFY "THATS WHAT I LIKE ABOUT HIM".I GOT A CHANCE 2 MEET SCOOTER FAMILY THEY REAL COOL.THEY WAS TELLING ME ABOUT CHRIS BROWN AND SCOTTER AND HOW CHRIS BROWN THREW A PARTY AT THE E.S.P.N ZONE 4 HIM . BELIVE IT OR NOT IM GETTING THE PACKET NEXT TIME WHEN CB Iz COMING BACK 2 B-MORE.
--
MISS EXCLUSIVE

ok i called the all access today or watever and the lady was like she emailed the ppl incharge of putting the pics up but they didnt email her back..she said probably in a couple of days they'll be up cuz they took long because of the holidays..but ill keep you updated..i cant wait any longer..I NEED THAT PIC!!..but jerri_boo r u meetin him again on the 17th..if u are ur soo god damnn luckyy...lol..i miss himm like crazyy..i wanna go backk!!!

this was da first concert dat i've eva been 2 n it won't be my last!!i loved everything about it...when he performed take u down n lottery i was sittin right next to the platform and i stood up on my chair n recorded da entire performance..derz a part in the recording where he looks rite at me n my best friend n he smiles which makes my heart melt..lolz..da best part was miles and scooter's performances..FRESH 2 DEATH...n da cookie monster fitted..i liked when dey asked miles where he sees himself in 20yrs n he said Chris Brown is gonna be his backup dancer..2 adorable..plus all the special apperances n how bow wow went overtime..n wen bow wow blew dat kiss into da camera n my best friend saw dat on the screen she fell off her chair..i swear she is da ultimate Bow Wow fan..she even has his mom on her myspace.. i loved it n i can't wait for da next one!!!
--
natalie from jerZ^201^

Hey Ladiez, happi new years n i kknw dey takin 4eva wit our picz, i check everyday lol

i wanna go 2 another 1, i had mad fun, Section 1 aint bad at all, s*** datz my new spot lol

--
JeRRi~ BoO the UltimaTe NFL Fan