Newsletter Link

13 Fans Online

M3 & Mah Husband @ tha Fleetcenter

Chris-Taty.JPG.JPG

ME and Chris B. chillin afta playin ball

Posted by tbrown10

Comments

i would luv to be able to just chill w/ him like that u so dam lucky!!! :) :) :)

that chick that said u were ugly is wrong for that ...cause she probably ain't too much of nothin' herself...anyway to better things the pic is cute and yes u are lucky girl! and i'm mad at chu...lol! man i wish that was me.
--
Nique

damn wish that was me i luv him so much lol wud have luved to play bball witchu luv u bby x

--
i absolutly lurrrve chris brown lol he is the best male artist around and has the cutest voice and looks
chris will u marry me?? lol x

GET ON MY LEVEL U AINT FLI LIKE ME CHRISTOPHER MAURICE BROWN DONT WANT NONE OF YALL SO FALL BACK,KICK ROCKS SMOKE BRICKS YA DIGG! D.C ALL DAY! CTU WAT IT DO! GET AS US CUZ WE A REAL GOOD LOOK!!!!!!!!~FLIER THAN THE REST OF EM

thats a cute picture

--
Chris Brown Future Wifey

if dat was me i would of cried cause the fact that im touching something that looks so GOOD and the fact that i love him soooo much i wish dat wass me chris I LOVE U SOOO MUCH U JUST DNT UNDERSTAND wen i hear ur voice omg i go crazyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!=-p

COOL...

--
~davina~ <3