Newsletter Link

33 Fans Online
chris has 2 siblings??????

okay....i''m googling Chris Brown and his tatoos and all of a sudden can this page 'bout him.......' he has 2 siblings and older sister named Lytrell Bundy who is 26.' is this true??????????can one of u help in explaining or something??????????
i ain't starting no rumor so don't get me wrong...just someone could u clear up the info.for me please...
thanks

Comments

YEA LYTRELL "TOOTIE" BUNDIE IS HIS SIS N MY SIS-IN-LAW BUT I DON KNO NUTHIN BOUT ANOTHA SIBLING

lololol tnx for making it clear chris_cinderella2012

OK OK OK CHRIS HAS A OLDER SISTER NAMED LYTRELL BUNDY A.K.A TOOTIE AND A NEPHEW NAMED DESHAWN OK OK GET IT GOT IT GOOD LOL

ohh wow..everybody has diffrent names for chris brown's sis lol

he only has one sister ANGELA who he nicknamed TOOTSIE or TOoTIE

ohh..well i dont know what the sis's name is but..i know he got an older sis and a nephew name deshon

hmmm..........might b true

Okay from my opinion he has only one sister named Crystal and she is older than him but I dont know how old.
--
Hey!!! This is ChrisBrownsGirl...Love Yall

Hey yall im new and dat question Cocoatea18 you wrote gurl...he got only got one sibling and its Lytrell bundy and she chris brown older sister he dont got no younger sister

lmao suspectish..wow that should be added to websters...

lol love your reply....
however,that site looked a little ..wat is the word i want?????????????????.....am...........suspectish

what i wonder if thats reallly true but if it is thenhe would probably talk about her sometime but then again theres always the long lost kin...