Newsletter Link

52 Fans Online
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫

Hey whats up, I haven't been on in a good min. So wats been up

Comments

Heyyy! =] Hows it going???

What's Goodies????

Man School Start in like 11 hours for me WHAAAAA!!!!!!!

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - CHRISSY BKA MZ.PIGGY ♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together

yeah...i saw that 2 cuz i walked out of One Missed Call to see that lol && when i went back to one missed call it was over && everybody was like i want my $7 back....that movie was bullsh!t...i was rollin...

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Mz. Silly
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™
When Rockin With The Best Expect Nothin Less

Thanks Silly... glad I ain't waste my money Friday 'cause we was gonna go see it but it was sold out so we saw I Am Legend

--
Duh man, It's Tracey! Get with me or get lost.
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Sista Soul
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™

me an my bro decided not to see it so it doesn't turn out like final destination lol
yeah i can't post stuff either >:[ AND I MADE IT!! lol anyway i got tha apps but since i can't post things no one can decide whether or not to put them in

--
~* !t'$ J@d3 Tw33tY h3R3!!! r3Pp!N 2010*~

♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Goofy
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™

naw Sista Soul don't go.....wait for it to come out on dvd but if u do see it pay to see a better movie like the Great Debators or somethin then see One Missed Call cuz if u pay to see it at the end u gon be like 'I want my money back'

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Mz. Silly
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™
When Rockin With The Best Expect Nothin Less

Hey Baby !
One missed Call is corny ? Me && my sister wanna see it this weekend... should we go?

--
Duh man, It's Tracey! Get with me or get lost.
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Sista Soul
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™

Itz this new corny movie that came out on friday...

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Mz. Silly
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™
When Rockin With The Best Expect Nothin Less

nah wats dat?

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Baby
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Togethez

ooohh...did any of yall see one missed call???

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Mz. Silly
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™
New Years Official 2 Do List~~ Have fun, stay flyy, cry when i need to cry,continue 2 chase dreams, stay fresh && st

jus been busy wit school got sum test comin up so my parents don't let me use da computer durin da week. But today i'm jus chillin n writin stories

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Baby
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Togethez

Hey Yall!! I havent been on like i used to either...i'm juss so busy wit school && this modelin/actin thing but how bout yall what yall been up to??

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ - Mz. Silly
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™

Hey Goofy, I try to post stories on the board but I keep having problems doin dat.

What I miss? Did you get my pms for da new members?

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Baby
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Togethez

i try to go on there every now and then but no one ever posts anything lol
sup Baby how ya been? u missed ALOT lol

--
~* !t'$ J@d3 Tw33tY h3R3!!! r3Pp!N 2010*~

♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Goofy
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Together♥™

Hey Cherry, i'm good to tryin to type up dis add for dis storie. Does anybody go on the exclusive sistas website?

--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Baby
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Togethez

yooooo baby what up sis? and nm Im fine

--
Reppin CBH To the Fullest We Do It Big Cuz Theres No Other Way To Do It!
--
CHECK OUT MY NEW STORY ~A SECRET LOVE~
--
♫▫♥ExċLũŞїvέ Şĩştαz™♥▫♫ -Mz Cherry
♦*♦..::▫♪♥Tha*Exclusive*Sistahood™♥♪▫::..♦*♦
♥Luvv my Sistas Forever~*~Mega Ladiez Stand Togethe