Newsletter Link

25 Fans Online
Chris An Kim

Chris was sayin on a radio interview that he likes Kim Kardashian on the 29/8/07 .. latest girl he liking then !

Comments

i wish yall could a told me who she wuz. i had to go on google 2 figure out who she wuz. i dont got a problem wit it. but she iz friends wit paris hilton, and i fa sho dont like paris hilton

--
u-know-im-chris-breezys-1ndonlii-cinderella

Does she go out with Reggie Bush?

--
VA representa!! 2up 2down ALL DAY!! [757]

Who cares who he likes or gets with.. bad or good.. i mean.. he gonna have to learn may it be the easy way or the hard way.. mama always said "ya learn from your mistakes"
--
Yah Gurl..Harlem-Styze..

i wouldnt want to be with a girl like that but if he is attracted to those kind of females then oh well cause there really aint much to say

ALL THIS TALK ABOUT CHRIS LIKING HER FOR HER LOOKS ...THATS THE REASON Y YALL PROBABLY LIKE HIMM....TRUTH BE TOLD
--
___11111__11111
__1111111_1111111
__11111 Chris 11111
___1111 Brown 111
____1111111111
______1111111
________111
_________1

ii'M sure he juZS liked tha' camel toe view daT he g0t on daT p0rn m0vie she made wiT' Ray-J>>
DaTZ all ladiiez, lol
Kalm down, lmfao>>>
O, and her aSS ain'T g0t SHYT on mineZ && heR mugz n0t EVEN all daT
ii mean shE kuTe, buh sHe bet noT leT daT ish g0 to ha head
waT distinguishez her frUm tha' resT? NOTHIN':::

--
::.D0pe gYaL pHresh mAQ thA' d0pe b0iZ g0 kraZZii::>yA diQQ?<

who is her and what she be on and what do she do?

whoz kim

--
u-know-im-chris-breezys-1ndonlii-cinderella

dats jus wrong cus i neva thought dat chris would like a person who would do dat. dat was not even like a positive thing he says how he likes beyonce she is a positive role model and kim i really don't noe wat 2 say bout dat straight up.

Ehh . . Kim I mean she's pretty, and alot of the guys like her - baddd chris lmaoo but I suggest that he don't mess with her, bc she isn't a keeper. I agree with you jaded that she doesn't really have class - sex tapes in dha hell ? but like i was saying hopefully Chris will find his REGULAR girl. Not those crazy chicks in the industry . .

So I've heard. all I have to say to that is..... If he REALLY does like her then that shows what kind of guy he is and his level of class! Yea I know shes a nice looking girl but I really don't think theres ANYTHING PRETTY ABOUT A WOMAN WHO DEGRADES HERSELF!! SHES A WHORE STRAIGHT UP!! But if that's what Chris likes then I would hate to see who he ends up with!....WOW it's just seems like Guys really don't like girls with CLASS anymore!

--
~* I'm kind of Jaded but I'm feeling alright~*