Newsletter Link

48 Fans Online

Chris Brown

Official Chris Brown photo
Previous Next
39 of 39

Comments

lookin good...
--
LA.esther.LA

WATS UP SEXY!!!!:)LUV YA XOXO

--
stop hatin

He is SEXY but all these little girls need to get off his jock he got a girl.

--
Diamond AKA Chris Brown Wifey

IS YOUR MOM A ROBBER.... WELL SHE MUST OF BEEN TO ROB THEM DIMONDS AND PUT THEM IN YOUR EYES BABE....ILY SOOOOOOOO BLOODY MUTCH IF I SAW YOU IN THE STREET AWWW BOII YOU WOULD GET IT HA HA HA .......LOVE YOU MORE THAN THE WORLD..STACEYXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Chris u r the sexiest person that eva walked on2 this earth!!! U HAV THE BESTEST music eva made!! i hav every song of urs n luv em all!! i went 2 ya brisbane concert n HONESTLY IT WAS THE BEST CONCERT IN MI LIFE!!! the adrenlin rush 4 just seein u in front of me was amazin!! it was SOOOOO fun!! i was dancin all nite n i knew every single song that u sung! SO MUCH FUN!! n also i lost mi voice!! (but was wortth it) ILUVYOO SOOOOOOOO much i hav liked u eva since u released ur 1st song n the feelins r only gettin stronger!! ur ma fav guy,singer,dancer, just the best PERSON EVA!!! IWANNA MEET U!!! at ur nxt concert at brisbane chris ill b ther n get the meet n greet tickests so look out 4 me babe
ILY 4EVA N EVA!!!
kelli xooxoxxxxo

P.s Keep on smilin baby!!! cuz that smile is Beautiful!!! Find sum1 who really cares bout ya chris (me) lol n makes ya smile cuz dats wat ya deserve!!!
ILY BOI!!! Xx

I got all his pics

Have you stopped to consider the size of my love for you is an endless love

--
xxxx chris brown is hot xxxx

omg chris brown is gorjus.hes adorable xx

u r so hott!!!!!!

he has super sexy lips! He's so F***ing HOT!!!
--
chris brown is super sexy