Newsletter Link

33 Fans Online

Chris Brown

Official Chris Brown photo in suit
38 of 39

Comments

HEY BABE U LOOKIN
2 GOOD FOR ME!!:)XOXO

--
stop hatin

Chris u r the sexiest person that eva walked on2 this earth!!! U HAV THE BESTEST music eva made!! i hav every song of urs n luv em all!! i went 2 ya brisbane concert n HONESTLY IT WAS THE BEST CONCERT IN MI LIFE!!! the adrenlin rush 4 just seein u in front of me was amazin!! it was SOOOOO fun!! i was dancin all nite n i knew every single song that u sung! SO MUCH FUN!! n also i lost mi voice!! (but was wortth it) ILUVYOO SOOOOOOOO much i hav liked u eva since u released ur 1st song n the feelins r only gettin stronger!! ur ma fav guy,singer,dancer, just the best PERSON EVA!!! IWANNA MEET U!!! at ur nxt concert at brisbane chris ill b ther n get the meet n greet tickests so look out 4 me babe
ILY 4EVA N EVA!!!
kelli xooxoxxxxo

P.s Keep on smilin baby!!! cuz that smile is Beautiful!!! Find sum1 who really cares bout ya chris (me) lol n makes ya smile cuz dats wat ya deserve!!!
ILY BOI!!! Xx

well in a suit in this case haha

u r FITT!!

no other word to describe you!!
(well there may be another few haha)

LOVE YOU....<3

Chris u r 1 FINE boi...ur everytin i want n my lyfe the only thing i have 2 do now is go afta it n u cumin home wid me buh i still think rihanna is cool 2 but i'm betta lol me n her will make di Best Caribbean Gyals u've eva gotten n ur lyfe.
--
chriswifeyrogers

well ill be damn.
this man right here is amazinng.
he is my life.
he is so hott
and talented.
he can sing,
dance,
and act.
he doesnt let anyone
stop him from living
his dream.
i love him. <3
chris, i hope one day i can
meet you.
ill never forget you.
keep living your dream
and dont let anyone stop you.
live your life the way you want too,
not how other people want.
dont ever forget your fans and the
people who truly appreciate you.
dont let people try to knock you down
so they can be better then you.
cuz everyone knows thats not possible.
your amazingg
--
chrissss brownnnn <3 iloveyou.

hey goregous you are amazimg my friends and i are so sprung over you you have a beautiful personality and an amazing smile deres gonna b some haters in da world but shake dem off and keep do n wat u do

--
lo(im)vo wit u

I LOVE YOUR SONGS SO MUCH AND OF COURSE YOU. YOU LOOK SOOOOO FINE CHRIS BROWN.

whay's more sexy than you in white is you in a suit.you look so sexy.lov you

--
bright eyes

Chris Brown sometimes cry for the likes of you and you are not near me I am sad if not you know that you personally want wines here in Brazil to make a show more needs to be near my house (laughter) I want you to know more you I love the most

you are making it difficult for guys round the world, coz in my book they have a standard to live up 2!!!THAT IS YOU!