Newsletter Link

34 Fans Online

My Reviews & Blog

  • i always knew he would come this far ever since I firt seen him doin his thang in RUN IT yup yup thats my Chris! He capbale of much much more. He needs to win that so it could be a reminder of how much we really LOVE HIM and apricate him. YOU ARE THE BEST NO MATTER WHAT! I LOOOOOOOOOVEEEEEE YOU! just like i knew it! COngrats chris you GREATLY deserve it! LOVE ya Babez...muahhhh
    --
    EmY <3 ChriS :p

  • I ALWAYS KNEW THAT ALL HIS HARD DEDICATION TO HIS WORK AND EVERYTHING HE PUTS IN SHOWS AND TOURS WAS GOING TO PAY OFF. HE IS SOOOOOO TALENTED AND HE IS THE SEXIEST BOY (OH) WELL MAN EVER. (HE GREW UP SO FAST LOL) BUT IM SOOOO PROUD OF HIM AND I WILL ALWAYS BE A DEDICATED FAN ON ANY CONDITIONS NO MATTER WHAT . HE THE BEST OUT THERE AND THERES STILL ALOT TO COME FOR CHRIS. BUT CONGRTATS TO HIM I KNOW HE WORKS SOOOOOO HARD. AND PLUS HES A COOL AND HONEST AND DONT FORGET REAL GUY WHICH IS SO IMPORTANT AND IS WHAT OTHERS LACK

  • YEAHHHHHHHHHHHHHHHH FINALLY THIS IS WAHT I HAVE BEEN WAITING FOR I HOPE HE COMES TO NY BABY CUZ WE GOT MAD LOVE FOR HIM OVA HERE AND I HOPE THEY HAVE TICKETS OR GIVEAWAYS TO MEET HIM! OMG I WANNA MEET HIM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BAD OR ELSE I GO CRAZY IF I DONT GET ME SOME CHRIS! LOL
    MY SWEETIE CHRIS 4 EVA AND EVA BABE
    EARLY

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • AWWWWWWWWWWWWWW HE LOOKS SO CUTE I JUST EAT HIM UP
    HE HAS THE MOST GORGEOUS SMILE
    LOOK AT MY BABY ALL GROWN UP

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • He looks like him for a split second but nobodys betta than chris baby!
    luv ya babe <3

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • HE LOOKS SO GOOD
    HES VERY HANDSOME WAIT CROSS THAT OUT SEXY
    LOL
    HOPE TO SEE YOU SOON BABE
    HOLLA
    KISS KISS
    I GOT NOTHING BUT LOVE FOR YOU BABY <3

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • awwwwww he looks so grown up i love it rather than the other cover i think he should definatly put this one its more grown up wit it but of course i still want my sweetie chris to still be the sam ol chris inside but he looks sooooooo GOOD MAD SEXY
    AND IMA BUY THAT ALBUM WHEN IT COME OUT
    YUP,YUP
    MY SWEETIE CHRIS FOR EVA AND EVA BABE
    LOVE YOU CHRIS
    YOUR NUBA 1 FAN
    HOLLA
    KISS BABE

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • awwwwww he looks so grown up i love it rather than the other cover i think he should definatly put this one its more grown up wit it but of course i still want my sweetie chris to still be the sam ol chris inside but he looks sooooooo GOOD MAD SEXY
    AND IMA BUY THAT ALBUM WHEN IT COME OUT
    YUP,YUP
    MY SWEETIE CHRIS FOR EVA AND EVA BABE
    LOVE YOU CHRIS
    YOUR NUBA 1 FAN
    HOLLA
    KISS BABE

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • HE LOOKS GOOD ON ANYTHING
    YOU ALREADY KNO WAT IT IZ
    NUBA 1 FAN EMILY
    KISS,KISS BABE

    --
    EmY <3 ChriS :p

  • MY BOO LOOKS MAD GOODY LIKE ALWAYS IM SO PROUD OF HIM HEZ SO GROWN NOW
    JUST THE OTHER DAY HE WAS 16 AND I WAS THERE TO ENJOY EVERY MOMENT OF IT BUT YEAH HE LOOKS OLDER AND MUCH MORE GROWN IN DA PIC
    HES SO SEXY
    EMY DA NUMBA 1 FAN :p <3
    --
    EmY <3 ChriS :p